To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
.:: SanktuariuM ::.
Polski Fan Klub Iron Maiden

World Tour 2008 / Koncert na Stadionie Gwardii 07.08.2008 - 07/08/2008 - Warszawa, POL @ Stadion Gwardii

Mr.Hankey - Pią Maj 16, 2008 1:34 am

Supportów mogłoby nie być ;-)
Man on the Edge - Pią Maj 16, 2008 9:33 pm

Mr.Hankey napisał/a:
Supportów mogłoby nie być ;-)
Albo mogły by być np. Paul Di'Anno ;-)
panzerschreck - Pią Maj 16, 2008 10:43 pm

bartoslaw napisał/a:
Mr.Hankey napisał/a:
Supportów mogłoby nie być ;-)
Albo mogły by być np. Paul Di'Anno ;-)


I jeszcze Blaze.

Jack - Pią Maj 16, 2008 10:49 pm

bartoslaw napisał/a:
Mr.Hankey napisał/a:
Supportów mogłoby nie być ;-)
Albo mogły by być np. Paul Di'Anno ;-)


Tez chciał bym go zobaczyć ale nie ! mysle ze to było by kijowe ;]

Myśle ze wiekszośc cieszyła by sie z takiego supportu jak np Motorhead, Megadeth, Judas Prist hehe szkoda ze w naszym kraju gdzie jak pod czas jednego festivalu sa 2 wieksze gwiazdy to jest fajnie ! to nie jest realne hehe

A mi by sie marzyła ta brazylijska kapela pewnie pameitacie zespoł ktory bodajrze w zeszłym roku promował swoja osoba pod czas jedengo koncertu Bruce zespół Tribuzy albo niemiecka grupa Edguy

Dla ciekawskich Polecam ! - http://www.youtube.com/watch?v=7OEUTY-IazI

Nazwa tego zespołu widnieje na bilecie Na maiden we Wrocku z 2003 tylko nie pamietam ehhe czy wogule wystapili bo jak pameitacie słabo było z wpuszczaniem ze tak powiem hhe

No ! ale to sa zespoły ktore chetnie bym widział przed Iron Maiden :cool:

Man on the Edge - Pią Maj 16, 2008 11:23 pm

panzerschreck napisał/a:
I jeszcze Blaze.
No też by było całkiem fajnie ;-)
herki - Sob Maj 17, 2008 1:48 am

Jack_86 napisał/a:
bartoslaw napisał/a:
Mr.Hankey napisał/a:
Supportów mogłoby nie być ;-)
Albo mogły by być np. Paul Di'Anno ;-)


Tez chciał bym go zobaczyć ale nie ! mysle ze to było by kijowe ;]

Myśle ze wiekszośc cieszyła by sie z takiego supportu jak np Motorhead, Megadeth, Judas Prist hehe szkoda ze w naszym kraju gdzie jak pod czas jednego festivalu sa 2 wieksze gwiazdy to jest fajnie ! to nie jest realne hehe

A mi by sie marzyła ta brazylijska kapela pewnie pameitacie zespoł ktory bodajrze w zeszłym roku promował swoja osoba pod czas jedengo koncertu Bruce zespół Tribuzy albo niemiecka grupa Edguy

Dla ciekawskich Polecam ! - http://www.youtube.com/watch?v=7OEUTY-IazI

Nazwa tego zespołu widnieje na bilecie Na maiden we Wrocku z 2003 tylko nie pamietam ehhe czy wogule wystapili bo jak pameitacie słabo było z wpuszczaniem ze tak powiem hhe

No ! ale to sa zespoły ktore chetnie bym widział przed Iron Maiden :cool:
Z tego co wiem, to Edguy nie wystąpił, a z brazylijskich kapel to Stormental by był cool
Iron Marcin - Sob Maj 17, 2008 10:55 am

Edguy na pewno nie wystąpił. W sumie było wiadomo już przed koncertem, że nie zagrają. Chyba jak była zmiana terminu, to ten drugi im nie pasował. A brazylijska grupa to chyba Angra. Kiedyś ich słyszałem, mi się nie podoba. Podobno kiedyś Bruce z nimi wystąpił gościnnie, a sami na koncertach grają czasem The Number Of The Beast.

Co do supportu, to ten Made of Hate jakoś mi nie podchodzi. Zdecydowanie lepiej by było jakby zagrał właśnie Edguy. Chyba właśnie nagrywają nowy album.

El Dorado - Sob Maj 17, 2008 11:31 am

Ja bym wolał Chainsaw xD
Jack - Sob Maj 17, 2008 12:09 pm

Iron Marcin napisał/a:
. A brazylijska grupa to chyba Angra. Kiedyś ich słyszałem, mi się nie podoba. Podobno kiedyś Bruce z nimi wystąpił gościnnie, a sami na koncertach grają czasem The Number Of The Beast.


Jeśli mamy wymieniac kapele ktore promował Bruce to pewnie bedize to długa lista mi natomiast chodzi o Brazylijski zespół Tribuzy ! gdyby ktos miał wątpliwości

http://www.youtube.com/watch?v=pd5I8UAJMdg polecam jeszcze

wspólna wersje Tears Of the Dragon

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Oba filmiki były juz prezentowane na forum

Jak ktoś znalazł pełna wersje koncertu w dobrej jakosci to Gadać ! :cool: bo ja niestety mam w bardzo sredniej

Budziol - Sob Maj 17, 2008 6:02 pm

koncert zyczen sie nam zrobil ;)

szkoda ze plotki o WT sie nie potwierdzily

Da5id - Pon Maj 19, 2008 1:07 pm

Miałem wątpliwą przyjemność odwiedzić ten pożal-się-Boże stadion na początku maja. To co zobaczyłem przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Ten obiekt wygląda tak, jakby czas zatrzymał się tam w 1952 roku. Nędza niewyobrażalna. I gigantyczna kompromitacja, bo być może taki stadionik odpowiada potrzebom 5-ligowego klubu piłkarskiego, ale na pewno nie jest odpowiednim miejscem do organizowania jakiegokolwiek koncertu (no, może poza Marylą Rodowicz i Pidżamą Porno). I nie wiem jakim sposobem zmieści się tam 20 000 ludzi. Ogólnie - tragedia, ale i szczypta egzotyki, bo na tak fatalnym obiekcie Maideni nie grali od bardzo dawna. Nawet stadion w Buenos Aires (na którym grali podczas pierwszej części trasy), który wzbudził powszechne zażenowanie na IMOC wygląda dużo lepiej, nie wspominając już o stadionach europejskich.

No to sobie ponarzekałem.

jesper - Pon Maj 19, 2008 2:28 pm

... no i co z tego że stadion Gwardii jest kiepskim obiektem sportowym - w końcu nie idziesz na koncert aby podziwiać stadion. Gadanie o kompromitacji jest tylko nędznym sarkazmem zakompleksionego zgorzkniałego gnojka [masz w końcu do wyboru inne koncerty w pozostałych częściach europy gdzie bedziesz mógł zachwycać się wspaniałymi obiektami sportowymi]. Byłem na trzech koncertach organizowanych na tym stadionie tj. AEROSMITH, EXTREME , IRA 29.05.1994 , STING 18.06.1996 oraz TINA TURNER 23.07.1996 i uwierz mi brzmienie było cacy a wydaje mi sie że to w przypadku koncertu jest najważniejsze, dodatkową atmosferę tworzy sam zespół i muzyka jaka prezentuje oraz ma się rozumieć publika. Przy okazji poszukaj w necie i przekonaj się gwiazdy jakiego formatu grały ostatnimi czasy na Gwardii ...
IM_Power - Pon Maj 19, 2008 2:34 pm

Stadion Śląski, jak na Polskie warunki jest znakomity, i co z tego? organizacja Mystic Festival była tragiczna, a nagłośnienie to już wogóle szkoda słów, może teraz będzie odwrotnie, co z tego ,że Stadion jest brzydki, nienowoczesny ja osobiście jak pewnie wielu wolałbym koncert halowy, ale jest co jest, najważniejsze jest nagłośnienie i ogólna organizacja a tutaj już od urody stadionu to nie zależy i oczywiście sam koncert, atmosfera, forma zespołu, publiczność .....myślę że 20 tys. spokojnie będzie, tak samo jak pewnie na Santanie .....liczę na najlepszy koncert Iron Maiden w Polsce, przynajmiej od 1989 r., myślę że są na to duże szanse.
Budziol - Pon Maj 19, 2008 3:06 pm

jesper napisał/a:
... no i co z tego że stadion Gwardii jest kiepskim obiektem sportowym - w końcu nie idziesz na koncert aby podziwiać stadion. Gadanie o kompromitacji jest tylko nędznym sarkazmem zakompleksionego zgorzkniałego gnojka [masz w końcu do wyboru inne koncerty w pozostałych częściach europy gdzie bedziesz mógł zachwycać się wspaniałymi obiektami sportowymi]. Byłem na trzech koncertach organizowanych na tym stadionie tj. AEROSMITH, EXTREME , IRA 29.05.1994 , STING 18.06.1996 oraz TINA TURNER 23.07.1996 i uwierz mi brzmienie było cacy a wydaje mi sie że to w przypadku koncertu jest najważniejsze, dodatkową atmosferę tworzy sam zespół i muzyka jaka prezentuje oraz ma się rozumieć publika. Przy okazji poszukaj w necie i przekonaj się gwiazdy jakiego formatu grały ostatnimi czasy na Gwardii ...


mysle Jesper ze niepotrzebnie pojechałeś Pieczeni od gnojka, bo jak go trochę rozumiem
Nie chcemy być wiecznie postrzegani jako zaścianek Europy. I pewnie ze nie obiekt stanowi o koncercie tylko zespól czy fani ale Gwardia to ruina i nawet nie probuje wyobrazić sobie jak wygląda tam zaplecze, gdzie zespól będzie chwile przed czy po koncercie. Czy nie lepiej zaprosić ich na nowocześniejszy obiekt Legii chociażby?

IM_Power - Pon Maj 19, 2008 3:17 pm

remont tam jest, marzeniem byłaby opcja Torwar+Spodek
tomtomala - Pon Maj 19, 2008 3:27 pm

Budziol napisał/a:
ale Gwardia to ruina i nawet nie probuje wyobrazić sobie jak wygląda tam zaplecze,

ja dokładnie tez o tym myślę. Mnie to wali gdzie grają - chociażby na kartoflisku. Ale jak chłopaki wysiądą z busa i wejdą do garderoby to będzie załamka. No chyba, że tam jest wsio odpicowane i nie ma się czego wstydzić.

IM_Power - Pon Maj 19, 2008 3:30 pm

długo na tym zapleczu siedzieć nie będą, jak publika będze żywiołowa to wogóle o tym zapomną, to są normalni ludzie, nie wychowali się w luksusach, wątpie by tacy ludzie jak Adrian czy Nicko jakoś szczególnie zwracali na to uwagę, co obraża się? no ludzie dajcie spokój
Man on the Edge - Pon Maj 19, 2008 3:30 pm

Heh stadion to trochę taki cmentarz (Live After Death) :B ;-)
Budziol - Pon Maj 19, 2008 3:31 pm

no wlasnie i tylko o to chodzi.
Bo to ze graja u nas w kraju absolutnie mnie satysfakcjonuje i moga nawet zagrac na stadionie BUDOWLANI ŁÓDŹ :)

I szczerze to mniej chyba mozna by sie za ten stadion wstydzić, niz za Gwardie ktora wyglada jakby sie w czasie przenieśli - bedzie nawiazanie do trasy i przypomni im sie pierwsza wizyta w Polsce - jakby sie czas zatrzymał ;)

IM_Power - Pon Maj 19, 2008 3:39 pm

lepsze to niż gdyby zrobili na Śląśkim i byłoby 2/3 miejsc pustych, to dopiero byłoby przygnębiające wrażenie...organizator wie co robi ,dobrze że robi to Oddysey bo oni zazwyczaj wszystkiego dopilnują


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group