Znaleziono 7673 wyniki

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: Budziol
pt lis 17, 2017 5:24 pm
Forum: Forum Główne
Temat: Maiden Fans FAQ
Odpowiedzi: 679
Odsłony: 76447

Re: Maiden Fans FAQ

No video/dvd to w ogole nie bedzie
autor: Budziol
pt lis 17, 2017 2:59 pm
Forum: Forum Główne
Temat: Maiden Fans FAQ
Odpowiedzi: 679
Odsłony: 76447

Re: Maiden Fans FAQ

Kraków! ;)
Ile biletow moze kupic jeden fc?
autor: Budziol
pt lis 17, 2017 2:04 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: Legacy Of The Beast World Tour 2018 - Setlista spekulacje
Odpowiedzi: 101
Odsłony: 2139

Re: Legacy Of The Beast World Tour 2018 - Setlista spekulacje

Rime byl niedawno. To kolos, wiec bardzo watpie
autor: Budziol
pt lis 17, 2017 2:01 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: Legacy Of The Beast World Tour 2018 - Setlista spekulacje
Odpowiedzi: 101
Odsłony: 2139

Re: Legacy Of The Beast World Tour 2018 - Setlista spekulacje

Widze, ze witraze wzbudzily niezla rozkminke ;)

Be quick, clansman, icarus, fallen, paschendale, judgment, sign... byloby niezle jakby chociaz pol z tego znalazlo sie w setliscie
autor: Budziol
czw lis 16, 2017 7:20 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 1686

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Maciek i Piter beda organizowac.
Po za tym pociagi i plbus jezdzi ;)
autor: Budziol
czw lis 16, 2017 5:34 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: Legacy Of The Beast World Tour 2018 - Setlista spekulacje
Odpowiedzi: 101
Odsłony: 2139

Re: Legacy Of The Beast World Tour 2018 - Setlista spekulacje

Ftggog akurat mysle, ze bedzie. Byl na pierwwzej zajawce
autor: Budziol
czw lis 16, 2017 3:49 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: 26/05/2018 -Tallin, Estonia
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 992

Re: 26/05/2018 -Tallin, Estonia

4szt chyba wlasnie.
autor: Budziol
czw lis 16, 2017 12:51 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: 26/05/2018 -Tallin, Estonia
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 992

Re: 26/05/2018 -Tallin, Estonia

1szy koncert na trasie. Brak koncertu w Rosji, bliskosc państw skandynawskich daje pewnosc ze ten koncert wyprzeda sie w moment
autor: Budziol
śr lis 15, 2017 10:22 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: Legacy Of The Beast World Tour 2018 - Setlista spekulacje
Odpowiedzi: 101
Odsłony: 2139

Re: Legacy Of The Beast World Tour 2018 - Setlista spekulacje

Chyba raczej nie, bo Wicker pisał ze to nie bedzie Legacy tour tylko zaczną juz promowac nowa plyte.
A tu jednak Legacy i to dwuletnia :)
autor: Budziol
śr lis 15, 2017 8:13 pm
Forum: Wyjazdy na koncerty
Temat: 26/05/2018 IRON MAIDEN Tallin [SmokTicket.pl]
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 1049

Re: 26/05/2018 IRON MAIDEN Tallin [SmokTicket.pl]

Wiecie co moze spróbujmy to jakos uporzadkowac. Chetni na busa: 1. Budziol 2. Mirdaroh 3. Zygi 4. Zygo? 5. Lysyjack 6. Alchemist 7. Beny 8. Zakk 9. Moonchild 10. Mugi 11. Dejmien 12. Zelazny 13.14. Kuba z Gosia? 15. Rogal? 16. Lukasz Kor 17. Gobos 18. Peppers 19. Deathbusters 20. Barsiarz 21. Psotni...
autor: Budziol
śr lis 15, 2017 3:12 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 2132

Re: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)

Wrocław był sold out? Jakoś tak pamiętam , że jeszcze trochę miejsca było :D
Stadion to nie hala
autor: Budziol
śr lis 15, 2017 1:26 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 2132

Re: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)

To wtedy już raczej biletow nie bedzie
autor: Budziol
śr lis 15, 2017 11:01 am
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 2132

Re: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)

Zawsze bylo

400zl to malo Ralf?
autor: Budziol
śr lis 15, 2017 11:01 am
Forum: Forum Główne
Temat: Maiden Fans FAQ
Odpowiedzi: 679
Odsłony: 76447

Re: Maiden Fans FAQ

Czy ktoś podzieli sie kodem na presale na Tallin i Wrocłąw?:)
Wroclaw?
autor: Budziol
śr lis 15, 2017 7:13 am
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 2132

Re: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)

To moze nie sa imienne bo duzy limit ;)
autor: Budziol
wt lis 14, 2017 9:49 pm
Forum: Wyjazdy na koncerty
Temat: 26/05/2018 IRON MAIDEN Tallin [SmokTicket.pl]
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 1049

Re: 26/05/2018 IRON MAIDEN Tallin [SmokTicket.pl]

Fakt ze planowo wyjezdzajac o 22 ze zmiana czasu dojedziemy kolo 12. Mozna wyjechac nawet o 20. Kwestia dogadania z Piterem
autor: Budziol
wt lis 14, 2017 7:35 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 2132

Re: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)

Wegry to fest, wiec zupelnie co innego.

A na Ozzyego w Pl nie ma w ogole GC wiec zobaczymy co wymysli LN
autor: Budziol
wt lis 14, 2017 7:30 pm
Forum: Legacy Of The Beast World Tour 2018
Temat: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 2132

Re: 27/07/2018 - Kraków (TAURON ARENA)

na Watersa w empiku było +6 zł opłaty administracyjnej, imienne bilety oraz dostępność od momentu ogólnej sprzedaży, czyli po presale dla zarejestrowanych użytkownikach Evil Nation
Czyli nie ma chyba co przeplacac i zamawiac przez stronke. Jeszcze koszty wysylki zamiast etickety zrobic

Wyszukiwanie zaawansowane

cron