29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Wszystko o koncercie Maiden w Chorzowie 29 maja 2005!

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Awatar użytkownika
gorbag
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 78
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:15 pm
Skąd: Iława

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: gorbag » pt cze 03, 2005 2:15 pm

hehe... co z tego ze na metallice było wiecej ludzi, jak na Ironach atmosfera byla lepsza. na nastepnym koncercie Ironów napewno bedzie z 5 razy tyle ludzi i zrobą koncert "Rock In Chorzów" :D
"...life down there is just a strange illusion..."

Niech moc Analu bedzie z wami...
Obrazek
... i uzywajcie gumek bo AIDS grasuje!!

LODA SZMATY!

Awatar użytkownika
Swarożyc
-#ancient mariner
-#ancient mariner
Posty: 506
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 8:24 pm
Skąd: Puławy

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Swarożyc » pt cze 03, 2005 3:11 pm

To już 5 dzień po...
Powiem tyle, bezpośrednio po, miałem trochę mętlik w głowie, ale z każdym kolejnym dniem od koncertu coraz bardziej żałuje, że już po, że tylko tyle, że nie 3 koncery ale jeden. Ach... smutek i nostalgia. No ale cóż. Pozostaje czekać na więcej i słuchać płytek (tak jak ja to czynię piłując "Piece of Mind" na winylu właśnie w tej chwili).
reaktywacja

jajco
-#invader
-#invader
Posty: 203
Rejestracja: pn gru 22, 2003 8:23 pm
Skąd: Kraków

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: jajco » pt cze 03, 2005 11:04 pm

A ja cały tydzień chodzę nie wyspany i się zawieszam :D ehh no coż było minęło chłopaki wrócą z nową płytą :)
https://jajcoironmaiden.republika.pl/
https://www.jajco.cba.pl
https://www.youtube.com/jajcoironmaiden

28/11/2003 Wrocław
29/05/2005 Chorzów
06/06/2007 Ostrava
07/08/2008 Warszawa
08/08/2008 Praga
14/08/2010 Budapeszt
10/06/2011 Warszawa
27/06/2013 Piestany
03/07/2013 Łódź
03/07/2016 Wrocław

Killler

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Killler » sob cze 04, 2005 10:07 pm

Gdzie można zdobyc pelen koncert na video?
Moze ktos z adminstracji wie?

Urchin
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 299
Rejestracja: czw gru 16, 2004 7:53 pm
Skąd: San Jose

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Urchin » ndz cze 05, 2005 12:31 am

Gdzie można zdobyc pelen koncert na video?
Moze ktos z adminstracji wie?
w topicu o audio i video z mystica powinienes znalezc aktualne info o czyms takim...bootlegi są ponoc "w drodze" :wink:
Obrazek

Killler

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Killler » ndz cze 05, 2005 2:04 pm

Bylem na stronie mystica i nic nie znalazłem.
Moglbyscie podac konkretne adresy i linki?

Killler

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Killler » ndz cze 05, 2005 2:10 pm

Bylem na stronie mystica i nic nie znalazłem.
Moglbyscie podac konkretne adresy i linki?

Awatar użytkownika
Majek
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 416
Rejestracja: ndz sie 01, 2004 5:45 pm
Skąd: Świnoujście/Poznań

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Majek » ndz cze 05, 2005 2:17 pm

Bylem na stronie mystica i nic nie znalazłem.
Moglbyscie podac konkretne adresy i linki?
Ehh... Chciałeś na oficjalnej stronie Mystica znaleźć bootleg ?
"There are times when I feel I'm afraid for the world
There are times I'm ashamed of us all
When you're floating on all the emotion you feel
And reflecting the good and the bad"

iron84
-#ancient mariner
-#ancient mariner
Posty: 623
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 1:42 pm
Skąd: ******

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: iron84 » ndz cze 05, 2005 2:18 pm

Prosze Pana, 35 lat i kuleje u Pana czytanie ze zrozumieniem :roll:

Awatar użytkownika
Swarożyc
-#ancient mariner
-#ancient mariner
Posty: 506
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 8:24 pm
Skąd: Puławy

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Swarożyc » ndz cze 05, 2005 2:18 pm

Ja byłem na oficjalnej Maiden, ale coś słabo aktalizują bo nawet z Katowic 2003 nawet nie ma :lol:
reaktywacja

Killler

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Killler » ndz cze 05, 2005 3:30 pm

gdzies muszą byc te filmy?
Wwalcie do sieci w koncu ten koncert. :guns
Ludzie chca sciagac.
Chce wszystko jeszcze raz przezyc.

Awatar użytkownika
Michcio
-#clairvoyant
-#clairvoyant
Posty: 1444
Rejestracja: ndz gru 07, 2003 10:18 pm
Skąd: Kraków

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Michcio » ndz cze 05, 2005 3:43 pm

gdzies muszą byc te filmy?
Wwalcie do sieci w koncu ten koncert. :guns
Ludzie chca sciagac.
Chce wszystko jeszcze raz przezyc.

a to nei ten killer co kiedys goscil na forum :lol: ?
\m/ :twisted: \m/
Marzenia się spełniają
Zobaczyć RAGE AGAINST THE MACHINE ... bezcenne


2014-01-31 - KNŻ, Kraków
2014-02-05 - Dream Theater, Katowice
2014-03-02 - ILLUSION, Kraków
2014-03-29 - Blaze Bayley, Kraków
2014-04-09 - Paul Di'Anno, Kraków
2014-06-03 - Iron Maiden, Budapeszt
2014-06-08 - Iron Maiden, Brno
2014-08-13 - Machine Head, Warszawa
2014-09-17 - Blaze Bayley, Kraków

Żelazny
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3741
Rejestracja: pt lip 04, 2003 4:56 pm
Skąd: kato

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Żelazny » ndz cze 05, 2005 4:07 pm

Ma wpisane w profilu że jest z Puław więc chyba nie :lol: Ale skojarzenie trafne :lol:

Awatar użytkownika
Majek
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 416
Rejestracja: ndz sie 01, 2004 5:45 pm
Skąd: Świnoujście/Poznań

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Majek » ndz cze 05, 2005 4:09 pm

Ale dziwne... Przed chwilą miał 35 lat, a teraz ma 16. Eliksir młodości ?
"There are times when I feel I'm afraid for the world
There are times I'm ashamed of us all
When you're floating on all the emotion you feel
And reflecting the good and the bad"

Awatar użytkownika
Swarożyc
-#ancient mariner
-#ancient mariner
Posty: 506
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 8:24 pm
Skąd: Puławy

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Swarożyc » ndz cze 05, 2005 5:11 pm

Killer, kto żeś jest, znam Cię czy nie? Bom z Puław również. Pochwal się jak się dostałeś na Mystic to Cię zlokalizuję w jakiejś ekipie :D
A poza tym powinieneś dostać bana za podszywanie się pod legendarnego w puławskich kręgach barmana w knajpie smok "Szeryfa Zbigniewa" właśnie Killerem zwanego :lol:
reaktywacja

Beaver
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 291
Rejestracja: pn paź 11, 2004 9:11 pm
Skąd: Warszawa

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Beaver » ndz cze 05, 2005 5:37 pm

gdzies muszą byc te filmy?
Wwalcie do sieci w koncu ten koncert. :guns
Ludzie chca sciagac.
Chce wszystko jeszcze raz przezyc.
spokojnie, nie masz szacunku dla innych. Inni sie meczyli, przyniesli sprzet, nagrali, teraz to obrabiaja, a ty co?? :roll: Trzeba było sobie samemu nagrac koncert jesli takichs napalony. Uspo0kuj sie czlowieku. Bootleg bedzie, cierpliwosci
https://bootlegimaiden.webpark.pl/spis.xls - mój spis bootlegów (video)

Awatar użytkownika
gorbag
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 78
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:15 pm
Skąd: Iława

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: gorbag » ndz cze 05, 2005 9:23 pm

Ja byłem na oficjalnej Maiden, ale coś słabo aktalizują bo nawet z Katowic 2003 nawet nie ma :lol:
:guns Killer :guns chyba wziął to na poważnie o ile sie nie myle.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"...life down there is just a strange illusion..."

Niech moc Analu bedzie z wami...
Obrazek
... i uzywajcie gumek bo AIDS grasuje!!

LODA SZMATY!

Killler

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Killler » pn cze 06, 2005 10:14 am

Przepraszam za moją niecierpliwosc.
Raczej mnie nie znasz Swarożyc.
Jechalem samochodem osobowym na koncert.
Mialem Fear of the Dark na koncercie i przez jakis czas czapkę.
Bylem z kolegami z Lublina.
Dajcie znac kiedy bedą bootlegi.

Tamar
-#charlotte
-#charlotte
Posty: 19
Rejestracja: pn sie 04, 2003 8:24 pm
Skąd: Stalowa Wola/Katowice

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: Tamar » czw cze 09, 2005 7:47 pm

tutaj jakaś atmosfera była lepsza zdecydowanie, nie wiem czemu, ale tak się stało
Przypomniało mi sie a propos atmosfery, jak przed Spodkiem w 2003 widziałam całą Maidenową rodzinkę. Tatuś lat może 45, odziany w katanę z naszywkami różnej maści wśród, których zaszczytne miejsce zajmowała wielgachna głowa Eddiego, mamusia toczka w toczkę jak tatuś, tylko glany miała zielone i taki bąbel, może sześcioletni, ubrany w lenary FOTD i zawinięty w flagę Edward The Great :D Fenomenalnie to wyglądało:) Ten mały sobie podspiewywał kawałki puszczane z magnetofonu, który ktoś miłosiernie przytransportował pod Spodek. The Clansman w jego wykonaniu powaliłoby Blaze'a :D
"I niech w końcu 2x2 daje 5!" "Cztery Panie Prezydencie..." "A niech bedzie i cztery" - Wałesa L.

TheSorrow
-#prowler
-#prowler
Posty: 1
Rejestracja: śr cze 08, 2005 6:32 pm
Skąd: Zawadzkie

Re: 29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival @ Stadion Śląski

Postautor: TheSorrow » sob cze 11, 2005 2:21 pm

Teraz też była taka rodzinka na sektorach. Ojciec, mama i syn, może 8-9 letni, długie włosy, spodnie moro, glany i koszulka...tylko nie pamiętam jakiego zespołu, ale IM to nie było
The Darkness Comes...


Wróć do „29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival - Chorzów @ Stadion Śląski”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości