Tylko o zachowaniu ochrony...

Wszystko o koncercie Maiden w Chorzowie 29 maja 2005!

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Awatar użytkownika
Abstract
-#nomad
-#nomad
Posty: 4387
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:16 am
Skąd: Sosnowiec

Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Abstract » pt cze 03, 2005 11:23 am

co myslicie o ochronie na koncercie? Czy kontrola była ok?
Cyz dbali o nasze bezpieczeństwo? Czy pomagali w sytuacjach krytycznych? wystwiajcie oceny w skali 1-10. Proszę również o komentarze.
Plany na 2019:
26/09/2019 Airbourne, Kraków
28/09/2019 Behemoth, Katowice
06/10/2019 Behemoth, Kraków
29/10/2019 Volbeat, Warszawa
30/11/2019 Ghost, Katowice

Plany na 2020:
06/02/2020 Slipknot, Łódź
24/02/2020 Ozzy/Judas Priest, Berlin
02/04/2020 Kreator/Lamb of God, Kraków
17/07/2020 Rammstein, Warszawa

Under Jolly Roger
-#invader
-#invader
Posty: 220
Rejestracja: pt lut 04, 2005 9:52 pm

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Under Jolly Roger » pt cze 03, 2005 11:57 am

Nie wiem jaka częś tych panów to byli zawodowcy.Gdy lezałem w cieniu na trawce jeden z nich poprosił mnie o papierosa. Dałem więc mu go i ucieliśmy sobie pogawędke. Mówił iz za cały dzień stania na koncercie w poblizu płotu dostaje 150zł - są to śmiesznie małe pieniądze za tak odpowiedzialną prace. Powiedział iz wiekszosć pracuje tam dorywczo a o uprawnienia lub licencje nikt się w tej firmie nie pyta. Przed praca nikt im nie powiedział gdzie jadą. Mówił iz gdyby większoc ochrny wiedziała ze to taki festival (tyle godzin roboty - no i ta pogoda) to na bank by tu nie przyjechali tym samym ochrony by praktycznie nie było. Nie ma się co dziwić że część ochrony lała na wszystko.....

Oto cała prawda o zacnej ogencji FOSA :D

Potem dołaczyli się do nas Łotysze - ale to zupełnie inna historia..... :D
Ostatnio zmieniony pt cze 03, 2005 12:04 pm przez Under Jolly Roger, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Abstract
-#nomad
-#nomad
Posty: 4387
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:16 am
Skąd: Sosnowiec

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Abstract » pt cze 03, 2005 12:02 pm

ok
prosze o więcej odpowiedzi!
Plany na 2019:
26/09/2019 Airbourne, Kraków
28/09/2019 Behemoth, Katowice
06/10/2019 Behemoth, Kraków
29/10/2019 Volbeat, Warszawa
30/11/2019 Ghost, Katowice

Plany na 2020:
06/02/2020 Slipknot, Łódź
24/02/2020 Ozzy/Judas Priest, Berlin
02/04/2020 Kreator/Lamb of God, Kraków
17/07/2020 Rammstein, Warszawa

Żelazny
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3709
Rejestracja: pt lip 04, 2003 4:56 pm
Skąd: kato

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Żelazny » pt cze 03, 2005 12:17 pm

Wyjątjowo nie mam większych zastrzeżeń do ochrony...Tym razem może nie byli pomocni,ale przynajmniej nie przeszkadzali...No i bardzo miła pani mi plecak sprawdzała więc jakoś przeżyję :wink:

Vansyk
-#invader
-#invader
Posty: 160
Rejestracja: sob gru 18, 2004 4:00 pm
Skąd: Stalowa Wola / Cork City

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Vansyk » pt cze 03, 2005 12:20 pm

Wg mnie obrona moze full profesjonalna nie byla, ale byli w porzadku dla ludu, ich zachowaniem i pomoca bylem nawet zaskoczony :) moje zdanie o ochronie raczej nigdy nie bylo pochlebne, zwykle ochrona publike uwazala za wrogow.. na Kulcie panowie potrafili butami kopac nieraz po glowie na napierajaca publike na barierki... :roll:

all in all mielismy wporzo facetow (i babki :D ) ktorzy starali sie nas crhonic.. dalo sie z nimi pogadac nawet ;]
Pijesz? Nie pisz.

Lepper
-#prowler
-#prowler
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 01, 2005 1:13 pm

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Lepper » pt cze 03, 2005 12:39 pm

Ochrona taka zajebista, że aż mi aparat zajebali zaraz po moim wejściu na płytę :solo

Awatar użytkownika
she-wolf
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2737
Rejestracja: ndz kwie 06, 2003 8:42 pm

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: she-wolf » pt cze 03, 2005 12:48 pm

Ochrona taka zajebista, że aż mi aparat zajebali zaraz po moim wejściu na płytę :solo
warn.
Obrazek

Awatar użytkownika
Abstract
-#nomad
-#nomad
Posty: 4387
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:16 am
Skąd: Sosnowiec

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Abstract » pt cze 03, 2005 1:11 pm

proszę was, wystawiajcie OCENY W SKALI 1-10!:)
nikt mnie jeszcze nie przywitał;) :wink:
Plany na 2019:
26/09/2019 Airbourne, Kraków
28/09/2019 Behemoth, Katowice
06/10/2019 Behemoth, Kraków
29/10/2019 Volbeat, Warszawa
30/11/2019 Ghost, Katowice

Plany na 2020:
06/02/2020 Slipknot, Łódź
24/02/2020 Ozzy/Judas Priest, Berlin
02/04/2020 Kreator/Lamb of God, Kraków
17/07/2020 Rammstein, Warszawa

Awatar użytkownika
gorbag
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 78
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:15 pm
Skąd: Iława

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: gorbag » pt cze 03, 2005 1:59 pm

wg mnie ochrona zasługuje co najwyżej na 4... przy wejsciu mnie wogole nie sprawdzali, mogłem wnieść co mi sie podobało... nie podobało mi się równiez chamstwo wsrod ochroniarzy :/ słyszałem rózne chamskie odzywki nie tylko w swoją stronę...:/ :evil: :evil: :evil:
"...life down there is just a strange illusion..."

Niech moc Analu bedzie z wami...
Obrazek
... i uzywajcie gumek bo AIDS grasuje!!

LODA SZMATY!

Szymon
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2591
Rejestracja: pn mar 31, 2003 7:33 pm
Skąd: Lunteren, NL

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Szymon » pt cze 03, 2005 2:18 pm

Poza wpadka z opaskami na poczatku i gdyby nie to, ze kilku ochroniarzy zbieralo kostki do wlasnych kieszeni to nie bylo tak zle tym razem. Powiedzialbym ze byli nawet uprzejmi - bywalo gorzej......
....zalali sprzet naglasniajacy, no ale chcieli dobrze przeciez ;)
2000 Katowice
2003 Katowice, Zlin, Praga, Wrocław
2005 Praga, Chorzów, Paryż
2006 Stuttgart, Dortmund, Dublin
2007 Ateny, Ostrava, Londyn
2008 2xParyż, Trondheim, Goteborg, Warszawa, Praga, Split, Bazylea, Assen
2009 Belgrad, Rio, Sao Paulo
2010 Dublin, Budapeszt, Cluj, Kiewit, Walencja
2011 Warszawa, Praga, Nickelsdorf, Paryż, 2xLondyn
2012 Toronto, Sarnia
2013 Lizbona, Madryt, Barcelona, Paryż, 2xFrankfurt, Berlin, Hamburg, Zurych, Amsterdam, Piesztany, Łódź, Gdańsk, Bukareszt, Praga, Zagrzeb 2xLondyn
2014 Barcelona, Bilbao,Nijmegen, Brno, Nickelsdorf, Poznań, Roeser, Arras Knebworth
2016 Rio, Toronto, 2xTokyo, Brisbane, Sydney, Kapsztad, Johanesburg, Dortmund, Berlin, Wiedeń, Arhnem, Paryż, Donington, Oslo, Goteborg, Herning, Kowno, Sopron, Wrocław, Praga, Żylina, Mediolan, Triest, Split, Bukareszt, Esch's'Alzette, Wacken
2017 Antwerpia, 2xFrankfurt, Nottingham, Dublin, Manchester, Shefield, Leed, Newcastle, Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham, Cardiff, 2xLondyn, 2x Brooklyn

Vansyk
-#invader
-#invader
Posty: 160
Rejestracja: sob gru 18, 2004 4:00 pm
Skąd: Stalowa Wola / Cork City

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Vansyk » pt cze 03, 2005 2:21 pm

....zalali sprzet naglasniajacy, no ale chcieli dobrze przeciez ;)
wtf? :lol: ooo takie typy? :D buehehehe polak potrafi zrobic 'cos' z niczego ;]]]]]]
Pijesz? Nie pisz.

Żelazny
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3709
Rejestracja: pt lip 04, 2003 4:56 pm
Skąd: kato

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Żelazny » pt cze 03, 2005 2:24 pm

Z nagłośnieniem to nawet nic nie zauważyłem żeby coś było nie tak, więc mnie to tam nie przeszkadzało :wink:

Awatar użytkownika
SAPER
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 17, 2003 4:56 pm
Skąd: Kruszwica

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: SAPER » pt cze 03, 2005 2:30 pm

Jeśli za cały dzień stania na słońcu dostaje się 100zł to wypada jakoś dorobić .Na taki wspaniały pomysł wpadli panowie ochroniarze pod sceną!
Zbierali kostki , frotki do kieszeni , a potem sprzedawali ,50zł za kostkę jeden wołał .Zbulwersowałem się ogromnie , zbluzgałem goście i chyba go to poruszyło bo oddał mi kostkę.
Większych uwag do ochrony nie mam , ale też interwencji chyba za dużo nie mieli.

Miras
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 143
Rejestracja: śr sty 19, 2005 11:49 am
Skąd: Wrocław

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Miras » pt cze 03, 2005 2:59 pm

Była interwencja bo jeden wyrzucił mnie z sektora pod scena :) ale to pewnie dlatego że zobaczyl ze wprowadzilem kumpla na swoja opaske i potem jemu zdejmowalem zeby sobie zalozyc :D Musiałem wejsc drogim wejsciem :)

Vansyk
-#invader
-#invader
Posty: 160
Rejestracja: sob gru 18, 2004 4:00 pm
Skąd: Stalowa Wola / Cork City

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Vansyk » pt cze 03, 2005 3:01 pm

Była interwencja bo jeden wyrzucił mnie z sektora pod scena :) ale to pewnie dlatego że zobaczyl ze wprowadzilem kumpla na swoja opaske i potem jemu zdejmowalem zeby sobie zalozyc :D Musiałem wejsc drogim wejsciem :)
hehe chyba to widzialem ;] po prawej stronie stales? cos pod koniec najtlisza to chyba bylo nie ? :]]
Pijesz? Nie pisz.

Awatar użytkownika
mefistofeles
-#charlotte
-#charlotte
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 04, 2003 9:34 pm
Skąd: Inowrocław/Toruń

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: mefistofeles » pt cze 03, 2005 3:06 pm

co do ochrony - jeden mi groził jak zobaczył, że na Nightwishu foty pstrykam (cyfrzakiem),ale nie miła jak do mnie dotrzeć. Przeszukanie spoko - rewidowała mnie dziewczyna (we Wrocku było podobnie) więc gdybym chciał to bym karabin wniósł ;-) Tym razem mi nie podpadli więc 8/10

Tomek(JMM)
-#clairvoyant
-#clairvoyant
Posty: 1426
Rejestracja: pt paź 22, 2004 8:47 pm
Skąd: Łódź

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Tomek(JMM) » pt cze 03, 2005 3:34 pm

Zasadniczo nie mam do ochrony żadnych zastrzeżeń- poza jednym. Jakiś gościu chciał odkupić od mojego kolegi czarną opaskę za stówe, i tranzakcja się by dokonała (w końcu nawet nie planowaliśmy wchodzić na tamten sektor), ale przyczepił się ochroniarz, i powiedział, że po zdjęciu plomby opaska może być nie ważna, i mogą go nie wpuścić, wiec tamten chłopak zrezygnował. Po prostu pech.

Yaaqb
-#moonchild
-#moonchild
Posty: 1514
Rejestracja: pt gru 31, 2004 2:50 pm
Skąd: Poznań

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Yaaqb » pt cze 03, 2005 4:19 pm

moze minusem dzialalnosci ochrony bylo to ze pozniej wpuszczali na sektor pod scena bez opasek. mi to akurat pasowalo bo mnie wpuscili ale innym moglo sie nie podobac :D

Awatar użytkownika
Natalia
-#invader
-#invader
Posty: 179
Rejestracja: śr cze 04, 2003 11:28 pm

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Natalia » pt cze 03, 2005 4:39 pm

Jak zawsze pelen profesjonalizm:
1.zalali sprzet wodą :guns^666
2.niektorych nie wpuscili z pol litrowa butelką wody, a innych bez probemu z 5 litrowym baniakiem
3.zupelnie nie wiedzieli co z tymi opaskami
4.bawili sie w rzucanie na ludzi ;)

Awatar użytkownika
swistak
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 38
Rejestracja: pt kwie 01, 2005 6:42 pm
Skąd: Chorzów

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: swistak » pt cze 03, 2005 5:40 pm

Ja też ogólnie żadnych zastrzeżen nie mam, po otworzeniu plecaka tylko spojrzał i powiedział: ok, a ze miałem tam wiele rzeczy to bez problemu mógłbym wnieść aparat itp. później mnie gościu tylko rutynowo poklepał po biodrach i kieszeniach i puscił dalej za to mojego kumpla jeszcze tak hamsko za tyłek chwycił :P a jak przeszukiwali jego plecak to wziął jego sok który miał w kartoniku i tylko powąchał chociaż juz myślałem ze sie napije :P Później nie miałem zadnego bliższego kontaktu z ochroną ale troche przed koncertem ironów jak zobaczyliśmy jak osoby w sektorze obok schodziły na dół i szalały przy barierkach też posatanowiliśmy zejść ale ochroniaż nie pozwolił nam się opierać o barierki ponieważ to jest wyjście ewakuacyjne :/ No w sumie to ich obowiązek ale troche mnie to zirytowało więc wróciłem na miejsce i cały koncert żałowałem ze nie poszedłem na płyte chociaż az tak źle nie było :) Ochrona jak dla mnie 6/10.
Why you drink and drive? You may smoke and fly :]
If you want be very sexi, you must drink a lot of pepsi :D


Wróć do „29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival - Chorzów @ Stadion Śląski”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość