Regulamin

Regulamin, kwestie techniczne i organizacyjne związane z forum, info o Fan Klubie

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

iEvE
Administratorka
Administratorka
Posty: 4001
Rejestracja: czw cze 09, 2005 8:16 pm
Skąd: Elm Street 1428

Regulamin

Postautor: iEvE » wt cze 24, 2008 7:45 pm

PRZEDSTAWIAMY WAM REGULAMIN FORUM SANKTUARIUM!

Podstawowe zasady korzystania z forum Polskiego Fanklubu Iron Maiden - Sanktuarium:

1. Forum Polskiego Fanklubu Iron Maiden - Sanktuarium służy głównie wymianie informacji dotyczących muzyki metalowej i różnych jej odmian. Idąc jednak za głosem zdrowego rozsądku zezwala się dyskutować na inne tematy w przeznaczonych ku temu działach.
2. Na forum obowiązują zasady dobrego wychowania i wzajemnego szacunku.
3. Temat dyskusji powinien być sformułowany zwięźle i być związany z przeznaczeniem działu, na którym się znajduje. Nazwa tematu powinna oddawać sens sprawy lub pytania. Nikt nie wie co kryje się za wiadomością o tytule np. Mam pytanie... , Kto wie?? lub Szukam .....
5. Nowe tematy powinny być zakładane tylko wtedy, gdy jego autor ma coś interesującego do napisania.
6. Zakładanie nowych tematów powinno być poprzedzone sprawdzeniem, czy podobny temat nie był już poruszany wcześniej.
7. W każdej chwili można zgłosić propozycję nowego działu kontaktując się z administratorem forum.
8. Wszelkie zasady tyczą się także Shoutboxa.

Na forum Polskiego Fanklubu Iron Maiden - Sanktuarium zabrania się:

1. Zamieszczania wypowiedzi powszechnie uznanych za wulgarne, obraźliwe lub szydzące z jakiejkolwiek osoby, organizacji, wiary czy godzących w uczucia religijne innych forumowiczów , a także będących w konflikcie z polskim prawem. Każda krytyka powinna być wyrażona z umiarem, bez używania słów obraźliwych, używając sensownej argumentacji.
1a. O tym czy dany użytkownik przesadził decyduje Administracja i Moderacja. Inni użytkownicy mają możliwość zgłaszania postów, które uznają za przekroczenie granicy. O tej granicy decyduje Administracja i Moderacja.
2. KWESTIA PRZEKLINANIA
- Zabrania się stosowania wszelkich wulgaryzmów!
- Stosowanie gwiazdek lub znaczków, mających zastąpić wulgaryzmy jest także zabronione.
3. Obrażania innych użytkowników forum.
4. Obrażania i kpienie z Iron Maiden i jego byłych czy obecnych członków bez stosownej i logicznej argumentacji.
5. Pisania samymi dużymi literami, np. z włączonym klawiszem Caps Lock. Dotyczy to zarówno inicjowania tytułów tematów jak i całości wypowiedzi czy jej dużych fragmentów.
6. Nadawania swoim tematom nic nie mówiących tytułów typu ROTFL lub LOL .... Taki tytuł nic nie mówi, a wręcz zniechęca do przeczytania topiku.
7. Umieszczania tego samego tematu w kilku działach.
8. Floodowania i nadużywania kolorowych czcionek.
9. Notorycznego pisania postów bezsensownych lub bardzo odbiegających od tematu. Nie tyczy się to zupełnie luźnych tematów np. wielu tematów w Kawiarni SanktuariuM.
9a. O tym czy posty są bezsensowne decyduje Administracja i Moderacja. Użytkownik ma możliwość zgłaszania postów, które potem my rozpatrujemy.
10. Obrażania, besztania, szydzenia z nowych userów, zazwyczaj napalonych fanów Maiden szukających porad. Wszelkie dziwactwa z ich strony (np. zakładanie tematów, które już były) proszę zgłosić władzy a użytkownikowi pokazać link do regulaminu czy np. tematu, który się powtórzył. Sytuacja taka niestety ma coraz częściej miejsce, a to nie powiększy naszego grona. Jeśli nowy user ciągle będzie łamać regulamin, władza się nim zajmie.
10a. Co jest szydzeniem a co nie pozostaje w kwestii interpretacji Administracji i Moderacji, która zna użytkowników forum i wie kiedy ktoś to robi celowo.
11. Zamieszczania ofert kupna, bądź wskazywania lokalizacji umożliwiającej zakup przedmiotów pochodzących z kradzieży.
12. Rozpowszechniania informacji nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd.
13. Zamieszczania materiałów chronionych prawem autorskim, jak również odnośników do takich materiałów. W szczególności chodzi o cracki, seriale, programy typu warez, nielegalne nagrania muzyczne, filmy, materiały nutowe i generalnie wszelki dorobek intelektualny.
14. Prześladowania forumowiczów prywatnymi wiadomościami wbrew ich woli.
15. Reklamy i kryptoreklamy innych serwisów i forów o podobnej tematyce bez zgody zespołu administracyjno - moderatorskiego.
16. Rejestracji podwójnych nicków z jednego IP (w przypadku zmiennego IP - zakładaniu więcej niż jednego konta).
17. Okazywania ciągłego debilizmu i głupoty. Nie będziemy tego tolerować.
17a. Debilizm i głupota pozostaje w interpretacji Administracji i Moderacji. Możliwe jest zgłaszanie skarg w PM’ach do Administracji.

Pozbawienie możliwości korzystania z forum Polskiego Fanklubu Iron Maiden - Sanktuarium:

1. W przypadku złamania zasad regulaminu następuje usunięcie wypowiedzi naruszającej regulamin. Sprawca wykroczenia otrzymuje pierwsze ostrzeżenie.
2. Ponowne złamanie regulaminu karane jest drugim ostrzeżeniem, "żółtą kartką".
3. Trzecie wykroczenie przeciwko regulaminowi karane jest "czerwoną kartką" .
3a. Pierwsza czerwona kartka = Zakaz Pisania na okres jednego tygodnia.
3b. Druga czerwona kartka = Zakaz Pisania na okres miesiąca.
3c. Trzecia czerwona kartka = Ban.
3d. W szczególnych przypadkach Administracja i Moderacja może pominąć podpunkt a i b.
4. W przypadkach wyjątkowych możliwe jest zastosowanie NATYCHMIASTOWEGO i BEZTERMINOWEGO BANA.
Wykroczenia karane natychmiastowym banem :
- uporczywy sabotaż utrudniający poprawne funkcjonowanie forum(np. floodowanie)
- nawoływanie do nieposłuszeństwa wobec administratorów i moderatorów i wszelkie próby podrywania autorytetu zarządu forum.
- udostępnianie na łamach forum cracków, seriali, programów, nielegalnych nagrań muzycznych i filmów oraz podawanie linków do miejsc gdzie można je zdobyć w nielegalny sposób.
- notoryczne i chamskie obrażanie innych użytkowników
- zaobserwowanie notorycznego debilizmu i głupoty
5. BAN NA WEJŚCIE. Ponieważ forum to jest całkowicie prywatne i zostało utworzone przez określoną grupę osób, administracja uważa za dopuszczalne zjawisko zbanowania czyjegoś IP jeszcze przed rejestracją konta. Może to mieć miejsce wtedy, gdy osoba chcąca się zarejestrować jest znana administratorom i niepożądana przez nich na liście userów przez wzgląd na niewłaściwe stosunki wzajemne.
6. Zablokowany użytkownik ma prawo składać reklamację na adres ADMINISTRATORA.
7. Administrator może bez podania przyczyny odrzucić reklamację wnioskującego.
8. Wykrycie próby ponownej rejestracji na forum osoby zbanowanej jest równoznaczne z kolejnym banem.
9. W przypadku uporczywego łamania zasad niniejszego regulaminu przez osobę odbanowaną, nastąpi jej usunięcie z forum.
10. W przypadku długoterminowego przykładnego zachowania użytkownika, administracja może unieważnić część jego ostrzeżeń. Administracja sama decyduje po jakim czasie i jakie ostrzeżenia mogą zostać usunięte. Część ostrzeżeń może być usunięta także za szczególne zasługi użytkownika (np. udział w akcji promocyjnej nowej płyty)

Postanowienia końcowe:

1. Interpretacja Regulaminu przez Administratora i Moderatora jest jedyną jego słuszną interpretacją.
2. Nieznajomość Regulaminu jest uznawana za rażące zaniedbanie, nie popłaca i naraża usera na nieprzyjemności .
3. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na Forum.

Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany zwiększą kulturę wypowiedzi na Forum. Miłego postowania!
Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 10:59 am przez iEvE, łącznie zmieniany 3 razy.

Wróć do „Forum Organizacyjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość