Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Wszystko na temat Legacy Of The Beast World Tour 2018

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Deleted User 1499

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Deleted User 1499 » pn sie 13, 2018 12:59 pm



A jak już koncert u nas dojdzie do skutku to i tak większość narzeka, że bydło szaleje na płycie więc lepiej jeździć za granicę:)
Nie ma sensu. W Berlinie było pogo na Revelations :D

pz
-#The Alchemist
-#The Alchemist
Posty: 10337
Rejestracja: śr maja 07, 2014 12:56 am

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: pz » pn sie 13, 2018 4:39 pm



A jak już koncert u nas dojdzie do skutku to i tak większość narzeka, że bydło szaleje na płycie więc lepiej jeździć za granicę:)
Nie ma sensu. W Berlinie było pogo na Revelations :D
To przy granicy, pewnie przyjechali od nas albo mieli przerwę w zrywaniu truskawek ;)
30.10 Hellhaim (Warszawa) 13.11 Turbo (Poznań) 19-20.11 KeepItTrue

Awatar użytkownika
HAMMERS
-#Ancient mariner
-#Ancient mariner
Posty: 527
Rejestracja: sob mar 18, 2006 10:15 am
Skąd: Z daleka

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: HAMMERS » wt sie 14, 2018 11:15 am

Trasa, trasa i po trasie. Dziękuję wszystkim z którymi miałem przyjemność się bawić podczas tegorocznej trasy. Przyznać muszę, że w końcu czymś zaskoczyli! A koncerty cóż po prostu PETARDA! Co do londyńskich koncertów kolejny rok z rzędu nie dałem rady zobaczyć dwóch z rzędu:( Rok temu anulowali mi w dniu pierwszego koncertu, a w tym roku kiedy zespół już grał w O2, przelatywałem nad Londynem... Niestety niedzielne obowiązki nie pozwoliły na obejrzenie gigu:( W piątek jednak spotkała mnie bardzo miła niespodzianka :B Otóż odbierając bilety na koncert oraz na aftershow party na liście gości tak jak prosiłem miałem po 2 sztuki, a po otwarciu koperty okazało się, że dostałem po 4 :dance: Także godnie zakończyłem trasę w towarzystwie forumowiczów Wickera, Madrila i Szymona popijając % na koszt IM :jee:

Awatar użytkownika
wojteq
-#Moonchild
-#Moonchild
Posty: 1768
Rejestracja: pt cze 30, 2006 11:37 am
Skąd: Szczecin

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: wojteq » wt sie 14, 2018 4:48 pm

Zespół lubi polskę. Tym bardziej jak Bruce opowiadał a tej replice samolotu że takimi walczyli nasi w dywizjonie 303.
A nawet jeżeli nie to myślę że na 85 % będą w Europie
W każdym kraju mowi o innych pilotach ;) . Czy lubia Polskę? Myślę, że lubią kazdy kraj i nie wyciagalbym takich wniosków.
Nie do końca, bo akurat w jednym z newsów oficjalnych zespół podawał, że samolot ma malowanie z Dywizjonu 302 (nie 303!!) i to był polski dywizjon akurat :)

Awatar użytkownika
Michał
-#Lord of the flies
-#Lord of the flies
Posty: 3901
Rejestracja: sob lis 02, 2013 10:19 pm
Skąd: Ruda Śląska

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Michał » wt sie 14, 2018 4:52 pm

http://www.wykop.pl/ramka/4445641/spitf ... tentyczny/

Samolotem o takich numerach latał Polak ale nie tylkk
:dance: DISCOPONADWSZYSTKO :dance:

Awatar użytkownika
Bon Dzosef
-#Lord of light
-#Lord of light
Posty: 8696
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Bon Dzosef » wt sie 14, 2018 5:08 pm

Zespół lubi polskę. Tym bardziej jak Bruce opowiadał a tej replice samolotu że takimi walczyli nasi w dywizjonie 303.
A nawet jeżeli nie to myślę że na 85 % będą w Europie
W każdym kraju mowi o innych pilotach ;) . Czy lubia Polskę? Myślę, że lubią kazdy kraj i nie wyciagalbym takich wniosków.
Nie do końca, bo akurat w jednym z newsów oficjalnych zespół podawał, że samolot ma malowanie z Dywizjonu 302 (nie 303!!) i to był polski dywizjon akurat :)
No ale słyszałem w Portugalii i Belgii gadki "w samolocie podobnym do tego blablabla" ;)
. . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
gumbyy
-#Rainmaker
-#Rainmaker
Posty: 7255
Rejestracja: śr cze 01, 2005 1:49 am
Skąd: Wrocław

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: gumbyy » wt sie 14, 2018 5:21 pm

Dajcie spokój... zespoły równo kochają wszystkich, którzy przychodzą na ich komcerty. A to co gada wokalista to głaskanie publiczności.

"Wczoraj graliśmy w ... i oni byli naprawdę głośni, ale wy jesteście głośniejsi..." i tak co wieczór ;)
www.MetalSide.pl

Deleted User 1499

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Deleted User 1499 » wt sie 14, 2018 6:07 pm

Gada to co chce usłyszeć publicznośc. Przecież nie powie, Polska ale jesteście zajebisci wczoraj graliśmy u Niemców i było do dupy.

Awatar użytkownika
Mizantrop
-#Emperor of the Clouds
-#Emperor of the Clouds
Posty: 21824
Rejestracja: czw mar 02, 2006 12:43 am
Skąd: Scenes From A Cracow

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Mizantrop » wt sie 14, 2018 6:08 pm

Mniejsze zespoły tak czasem mówią. :P
LISEK #1 FAN
DREAM THEATER DIE-HARD

Awatar użytkownika
Bon Dzosef
-#Lord of light
-#Lord of light
Posty: 8696
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Bon Dzosef » wt sie 14, 2018 6:24 pm

Mustaine bardzo rzadko chwali publikę. Dzięki temu np. jego slowa w Lizbobie brzmiały szczerze. Kilka minut dziękował publice i po prostu się dobrze bawił.
. . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
gumbyy
-#Rainmaker
-#Rainmaker
Posty: 7255
Rejestracja: śr cze 01, 2005 1:49 am
Skąd: Wrocław

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: gumbyy » wt sie 14, 2018 10:18 pm

Gada to co chce usłyszeć publicznośc. Przecież nie powie, Polska ale jesteście zajebisci wczoraj graliśmy u Niemców i było do dupy.
Albo: "Polska jesteście do dupy... wczoraj graliśmy u Niemców i tam byłe mega zarypiście" :lol:
www.MetalSide.pl

Awatar użytkownika
beaviso
-#Clairvoyant
-#Clairvoyant
Posty: 1106
Rejestracja: pn mar 31, 2003 4:15 pm
Skąd: Gdańsk

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: beaviso » wt sie 14, 2018 11:21 pm

Trasa, trasa i po trasie. Dziękuję wszystkim z którymi miałem przyjemność się bawić podczas tegorocznej trasy. Przyznać muszę, że w końcu czymś zaskoczyli!
A dopiero co był ten dzień, gdy dwie grupki Polaków spotkały się pod halą Saku w Tallinnie - na dzień przed koncertem, dzieląc się informacją o tym, że na próbie zagrali SOTC ;) Następnym razem wal w ciemno po polsku zamiast zaczynać po angielsku :)
Grupa gdańska pozdrawia!

M.

Awatar użytkownika
Madril
-#Moonchild
-#Moonchild
Posty: 1529
Rejestracja: pn gru 01, 2003 5:28 pm
Skąd: Sochaczew

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Madril » czw sie 16, 2018 1:33 pm

Trasa, trasa i po trasie. Dziękuję wszystkim z którymi miałem przyjemność się bawić podczas tegorocznej trasy. Przyznać muszę, że w końcu czymś zaskoczyli! A koncerty cóż po prostu PETARDA! Co do londyńskich koncertów kolejny rok z rzędu nie dałem rady zobaczyć dwóch z rzędu:( Rok temu anulowali mi w dniu pierwszego koncertu, a w tym roku kiedy zespół już grał w O2, przelatywałem nad Londynem... Niestety niedzielne obowiązki nie pozwoliły na obejrzenie gigu:( W piątek jednak spotkała mnie bardzo miła niespodzianka :B Otóż odbierając bilety na koncert oraz na aftershow party na liście gości tak jak prosiłem miałem po 2 sztuki, a po otwarciu koperty okazało się, że dostałem po 4 :dance: Także godnie zakończyłem trasę w towarzystwie forumowiczów Wickera, Madrila i Szymona popijając % na koszt IM :jee:
Ja podsumuję tylko tak: KLASA KOŃ! :mrgreen:

Awatar użytkownika
WICKER MAN
-#Rainmaker
-#Rainmaker
Posty: 6437
Rejestracja: pn mar 31, 2003 3:35 pm
Skąd: Warszawa

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: WICKER MAN » pt sie 17, 2018 11:39 pm

Tam nie grali, mieli być w 2000 z tego co pamiętam, ale coś nie pykło.
Zbyt niestabilnie, raczej nie ryzykowaliby tam zagrac. O wiele bardziej realny jest Minsk czy Ryga... Tudziez Rosja, ktora w tym roku omineli.
Ja podsumuję tylko tak: KLASA KOŃ! :mrgreen:
Z ch... spadles? :roll: :lol:

Pozdro dla Rona Jeremy´ego za wspaniale chwile w trasie i poza nia, a takze dla calej reszty przemilych SanktuariaN i SanktuariaNek spotkanych w tym roku na trasie! :pijak:

Awatar użytkownika
Bon Dzosef
-#Lord of light
-#Lord of light
Posty: 8696
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Bon Dzosef » sob sie 18, 2018 10:37 am

Tam nie grali, mieli być w 2000 z tego co pamiętam, ale coś nie pykło.
Zbyt niestabilnie, raczej nie ryzykowaliby tam zagrac. O wiele bardziej realny jest Minsk czy Ryga... Tudziez Rosja, ktora w tym roku omineli.
Byle nie Rosja, Ryga byłaby super
. . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
wydra77
-#Moonchild
-#Moonchild
Posty: 1850
Rejestracja: pn sie 15, 2011 8:43 pm
Skąd: Maidenland

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: wydra77 » sob sie 18, 2018 11:42 am

I całe szczęście ze już koniec!!!!
Ostatni tydzień to był ostry maraton.
4 koncerty w ciągu jednego tygodnia to bardzo rzadko się zdarza. Szacun dla wszystkich co ze mną to zrobili.

Ekipa Gdańska pozdro i dzięki za wspólne noclegi i wymiany w kolejkach ;)

Awatar użytkownika
wydra77
-#Moonchild
-#Moonchild
Posty: 1850
Rejestracja: pn sie 15, 2011 8:43 pm
Skąd: Maidenland

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: wydra77 » sob sie 18, 2018 11:52 am

A tak poza tym to do dupy!!! Cała trasa do dupy.
Począwszy od dźwięku po setliste.
Po pierwsze za długa. Po drugie brak takich kawałków jak Wrathchild, Can I Play With Madness, Bood Brothers, Wasted Years powoduje ze nie ma na prawdę co słuchać!!!
Poza tym jakieś nadmuchiwane samoloty, jakieś głowy konia na patyku, satanistyczna głowa diabła i gościu latający z krzyżem po scenie. No porostu żenada Amen.
Z niecierpliwością będę czekał pierwszego koncertu w 2019 i jak nic się nie zmieni to pier... cały ten biznes :lol:

Awatar użytkownika
Budziol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 8762
Rejestracja: pt lip 30, 2004 9:19 am
Skąd: Łódź

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: Budziol » sob sie 18, 2018 2:22 pm

Wydra nie pisz postów po pijaku albo nie odchodz od compa zalogowany ;)

Awatar użytkownika
wydra77
-#Moonchild
-#Moonchild
Posty: 1850
Rejestracja: pn sie 15, 2011 8:43 pm
Skąd: Maidenland

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: wydra77 » sob sie 18, 2018 3:40 pm

Wydra nie pisz postów po pijaku albo nie odchodz od compa zalogowany ;)
Com napisał, napisałem :jee:

Awatar użytkownika
matik
-#Long distance runner
-#Long distance runner
Posty: 752
Rejestracja: czw sie 12, 2010 9:17 pm

Re: Legacy of the Beast World Tour 2018 - trasa

Postautor: matik » sob sie 18, 2018 8:34 pm

Wydra niezła ironia ;-) gratki ale mnie ta prowokacja nie wzięła :mryellow:
Who motivates the motivator


Wróć do „Legacy Of The Beast World Tour 2018 - 2022”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości